berus gigi oh berus gigi

hahaha...first2 nak bantai gelak besar2 lu...hihihi...kesian rumate aku, ni cite panas ni, baru je berlaku beberapa minit sblm entry ini dipublishkan....pg2, bangun solat subuh, gi gosok gigi, pastu balik bilik, lepak2....nak gi mandi, keluar bilik, tak sampai beberapa minit, dia masuk bilik balik, melilau mcm kucing jatuh anak (ayat mak aku)...

rumate : mana berus gigi ni ain...?
aku : berus gigi?
rumate : ha'ah, takde dlm bakul...
aku : tertinggal kat bilik air kot smlm...
rumate : takde, pg td ada gosok gigi dah
aku : hah, hbs tu, kat bilik air takde ke?
rumate : takde, dah tgk.
aku : aih, takkan ada org amek kot, teramek ke ape ke...
rumate : alahai, baru bangun tidur, mamai2 ke apa dia tu, tak pun, berus gigi sama, dia ingat dia punya
aku : kuikuikui

kwang2...kesian sama rumate, kehilangan berus gigi...pilu lagi menyayat hati...hahaha...ni, dia tak tau ni aku publish cite dia...huahuahua...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now