lelaki dan perempuan

de sorg mmber aku ni, dia syorkan aku blog ni, katanya dia mengenali tuan punya blog tu, nama jinggo, aku tgk dia nye blog, ada nama jinggo, nama dia lah tu kan, ni first time aku baca, scroll down punya lah, sekali mata aku tertarik ngan ayat saudara jinggo tulis ni,

Mereka perlu menumpukan perhatian kepada satu perkara pada satu masa
Mereka definisikan sebagai memberi tumpuan dan mementingkan kualiti. Bila anda menyampuk, mereka akan marahkan anda. Sebaliknya wanita pada satu-satu masa mampu melakukan 10 perkara sekali gus.
http://jinggo-ecokid.blogspot.com/


therosputih
:
"untuk sesuatu masa, lelaki hanya mampu menyelesaikan satu perkara sahaja, tidak seperti perempuan yang boleh masak, sambil basuh baju, sambil sapu lantai, and tottottot lagi lah, contoh terdekat mak aku ah, ayah aku?kalau masak, masak je lah, tp dia leh wat 2,3 benda gak satu2 masa tu, contoh terdekat, hehehe....tengah masak, dia keluarkan dr peti pape y patut, sotong, udang, dia masukkan dalam masakan, dia amek pinggan try, masak punya masak, makanan siap!boleh dimakan ramai2...dah siap, apa yang ayah aku buat, dia boleh jadikan sink kosong kepada penuh ngan pinggan besen, dia boleh penuhkan kabinet ngan barang dr peti sejuk yang tak dimasukkan balik...hihihi...banyak benda gak yang dia leh wat, cuma kita tak perasan kebolehan lelaki, papehal..abah, sedap mee yang abah wat tu, mmg takde org leh challenge ah...hihihi...."

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing