Monday, July 27, 2009

kredit

Views
***bunyi message alert, lagu taylor swift - love story, "we were both young when i first saw you.."

ermm...msg apa ni, nak buka mata pun malas, ni takde org lain ni msg pg2 ni...msti dia ingat aku ngah tido nih, balas2, balas msg...

eh...nape takleh send ni, retry2 dr td lg nih, takkan problem kot...ntah2...eh..jap2...nak check...
*122#

hah...da agak da...kredit tamat tempoh sudah...mcm mana leh lupa nak topup nih...haishh...terpaksa aku berdiam saja...msti dia ingat aku masih membuta...walaupun hakikatnya mmg membuta, tp tak perlu lah nmpak sgt kita ngah bukak kilang taik mata...tp nak wat mcm mana, no choice available la pg2 ni...takpelah...

No comments: