wireless di sini sungguh sadis

merujuk kamus hidup aku, sadis membawa maksud sesuatu yang sungguh menyayat hati atau jika lebih parah lagi bisa merobek jiwa lara seseorang itu, ohhh....janganlag dirobek2 hati ini, sungguh aku tidak berdaya nak lawan gelora mu wahai wireless...

tot3....talian terputus...

meh sini aku nak cite, aku nak ckp, kat sini, aku agak bersyukur la dpt gak wireless kan, oklah, tenang sket bile tgk icon skype aku nyale kale ijau, maknanya iduplah tu, ym tak dapat2 nak online smpai ari ni, apa masaelahnya?aku pun tak paham, lapatop org lain rilek je dapat, lapatop aku nih, itam, apa masaelah awak itam?hurm....latest ni, aku takleh nak bukak email, sadis2...aku hanya dapat tgk je bape email y aku terima, cuma bila aku klik nak bace je, blank, takde pape, lagi sekali sadis, mcm mana aku nak tau isi kandungan email aku ni kalu wireless kat sini masih berada di level sadis tahap cipan, oh...tolong aku, aku takleh idup tenang gini, bisa merobek hati ku menjadi kepingan tak bernyawa...ohhh....sadisnya....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now