awak ada masalah

doktor : iye, apa masalah awak?
aku : saya rasa sesak nafas la doktor, dr smlm lagi, mula2 sakit dada, bangun pagi, sakit kat tepi tulang belakang plak, kenapa ek doktor?
doktor : awak selalu sakit belakang ke?maksud saya, berapa kerap dah sakit belakang mcm ni?
aku : ni first time, tetibe je sakit ni
doktor : awak ada angkat barang berat ke, buat kerja2 lasak ke?
aku : takde lah plak
doktor : terjatuh?
aku : takde, eh...tapi hampir2 terjatuh tu adalah, saya tergelincir, tak sempat jatuh, cuma kaki, terbuka luas, mcm nak buat aksi akrobatik tu
doktor : ooo...mungkin disebabkan awak terjatuh tu kot, mari sini saya check, baring kat sana ye...
aku : baring ek...ok2

doktor : hurm...cuba tunduk
aku : aduh, smpai tahap ni je saya rasa, sakit dah...
doktor : ha, tgk ni, ini y wat awak sakit ni...saya bagi ubat, awak mkn utk dua hari tanpa miss ye, nnti ok ni, cuma awak kena jaga postur badan y betul, tido dgn betul, cepatla sket dia ok walaupun makan masa sket ye...
aku : ok doktor, terima kasih...

aku meniti hari seperti sebuah robot y bernyawa...halahai....

Comments

~sunflower~ said…
take care ain...
tulang belakang sangat penting...
(hehehehehehe mula mementingkan kesihatan selepas ape yg terjadi)
cepat sihat ekk...
therosputih said…
sunflower
dah nama tulang belakang kan...mmg sangat penting...always pentingkan kesihatan tau...

thanks doakan i...hehehe

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now