Tuesday, July 14, 2009

ayat mei lin

Views
aku : owh...apa sudah jadi pada awak ni, dah jadi mei lin ek...
dia : kite bukan mei lin!!
aku : ah, tak kira, tak pedulik...mei lin jugak...mei lin, mei lin...
dia : panggil mei lin lagi, kita tak nak makan...
aku : ek...aduh...dah2...makan2...makanla mei lin....hihihi

****

dia : nak kasut, nak kasut!
aku : iyer, nnti kita gi lah, kalau jumaat ni free, kita g ari jumaat ek...
dia : nak pegi sekarang...nak beli sekarang...
aku : la, kan jumaat ni ada, petang ni mana sempat...
dia : petang ni je yang kita ada, esok bizi, lusa bizi, tulat pun bizi...
aku : apa yang kau bizikan, aku tak bizi pun...
dia 2 : dia nak kuar sekarang ah tu, sebab tu dia cakap mcm tu..
aku : oooo....bijak2...

****

dia : kau duk sini, nnti dia senang nak tgk nota, duk sini
dia 2 : asal plak ni?
aku : nape nak pindah lak?
dia : kita kan kidal, nnti kau susah nak tgk, kalau dia duk sini, senang kau nak tgk...
aku : alah...takpe2...aku pusing la kepala ke arah sana, takpe2...dah2...duduk2...(sambil aku mengeluarkan nota)
dia : eh, kau bawak nota?
aku : sejak bila plak aku ckp aku tak bawak ni?
dia : kita ingat kau tak bawak, tu yang kita nak pindah....mallu2...

No comments: