lagi2 kesan wireless yang sadis itu

aduh...nape cam bengong je ni....nak bukak email, nak bukak email, nak bukak email, membuak2 dah azam di dada ni nak bukak email, nak bukak email, tp takleh, sedih2....sume sebab wireless yang mensadiskan diri sendiri y tak kasi aku bukak email, dalam sadis2 wireless itu, aku bersyukur jugak sbb dapat bukak blog ni, leh aku merapu2 sendirian di sini, bila dah tulis2, taip2, edit2, nak le upload picture kan, hah...sadis, wireless sadis ni tak kasi aku upload picture, dia kasi tulis entry kat blog, publish kat blok, bukak email, tgk ada bape email baru masuk, tapi tak kasi aku bace email tersebut, sebab apa...lagi sekali sebab wireless ini y sungguh sadis...aku sedih...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now