Tuesday, July 7, 2009

bintang tak ada, bulan ada lah

Views
adulah....sejak dpt bilik skyview nih, aku asyik meronda blok je, bilik paling kerap dilawati, bilik niza, pastu midah, pastu linda...semalam, disebabkan malas nak keluar beli makanan, kitorg pun berkelah dlm bilik linda, makan meggi, aku cilok meggi niza, kari kapitan, pastu cik midah letak sedikit perahan lemon, waaa...terangkat, padahal setahu aku, meggi tu sgt dasat tak sedap dia, hampeh sgt...sambil mkn2, borak2, gelak2...ya allah, gelak besar, lama tak hang out mcm tu, sementara kuliah tak fully beroperasi, masa ni je y kami takkan lepaskan...tgh2 makan tu, smbil2 msg, tetibe rindu, nak tgk bintang ah, jenguk ke luar tingkap,
linda : wei ain, kau buat apa tu...
aku : nak tgk bintang
linda : halla...rindu lah tu
aku : hihihihi
midah : hurm...tgk lah...

alamak, bintang tak ada lah mlm ni, y ada nya bulan ngah mengambang, so, mcm mana ni, rindu ni, hah...balun je lah....
bintang tak ada lah plak mlm ni, bulan adalah, kira bulan tu abg je lah ek, hihihi

No comments: