meeting block

ha, aku nak kenalkan pada ayat y wat aku rasa kelakar n aku sedikit nakal ngan ayat ni...

"second year ke, third year ke, fourth ke, turun meeting...!!!ai, melenggang je ke?pen2 tak bawak ke, mcm tak biasa turun meeting!!!"

hahaha...aku dengar sayup2 je, rumate aku y cite kat aku, aku apa lagi, gelak besar je lah, aku cakap apa, "lantak ah..."

cite dia mcm ni, pg2 smlm, masa nak turun gi kelas, ada lah notis kat board mengatakan bahawasanya mlm ni ada meeting block, dihandle oleh warga mtr baru, msti nak kenalkan warga mtr baru pada pelajar baru kan, pelajar lama pun mesti nak kenal mtr, so, why not turun and meriahkan suasana, aku rasa kurang sihat, jadi tak bercadang nak turun pun, so, pada warga blok aku, i am sory sbb aku tak join semalam, satu lagi sbb nape aku tak bape kuat sgt semangat nak turun tu adalah, kerana masa dulu, aku ni da mmg liat nak turun meeting, takkan slps dah naik thn akhir ni, sibuk je muka nak ada dlm majlis2, meeting2 y sblm ni aku liat nak turun, aku taknaklah dipanggil hipokrit, aku just menjadi diri aku...tak kisah la pe org nak kata, y penting kawan2 aku tau aku mcm mana...ituitu pun dah sangat cukup bagi aku...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now