susu oh susu

ke hadapan susu tepung yang sudah lama tidak berjumpa,

apa khabar kau sekarang?masih sihat seperti biasa?pastinya begitu bukan, sebab kau susu, kau mesti sihat sejahtera...ingatkah kau lagi pada ku yang sentiasa atau dengan kata lain sangat tidak menyukai mu wahai susu?ingatkah kau pada ku...

hari ini, atau better aku ckp mcm ni kan, mulai hari ni, kita akan sentiasa terserempak wahai susu, kali ini, bukan sahaja terserempak, malahan kita akan berbual2 untuk beberapa saat...saat?oh...kejamkah aku, ok lah, aku upgrade kan sket masa, kiranya masa kecemasan untuk kita berbual2, apa kata aku bg beberapa minit...pastinya aku perlukan masa yang agak lama untuk berbual2 denganmu, apa kata mulai hari ini kita bersahabat?

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now