aku dan harry potter

smlm gi tgk cite movie harry potter y latest, y tgh hot skang ni, leh dikatakan wayang penuh ah, best3....padat ngan mcm2 effect image, ngan magik2, ngan tipu2 helah...kuikuikui...paling takleh blah, cite harry potter tu pun ada org menjerit, hah?menjerit?biar betul?

betulla wei...kau jgn ckp mcm tu, aku tak tipu, dia jerit kuat lak tu, part scene y mana tah, mantan ckp scene dia hulur tangan ke depan, ala...hulur tangan je pun...tp sound effect dia tak leh blah ah...shuuuuuup!!!...huh, bunyik best ah...serentak tu jugaklah ada org menjerit...arghhhh!!!

lepas dia jerit, dia sorok muka dia bwh sweater y bukan dia punya...pastu dia bleh gelakkan diri sendiri sebab buat malu dlm wayang....heee...apa la perangai menjerit2...bukan tgk cite antu pun, cite harry potter jerrr...

tp kan, mcm mana aku tau psl dia y menjerit terkejut pastu sorok muka pastu ketawa terkekek menahan malu?adakah dia tu duk sblh aku?depan aku?belakang aku?hurmmm...atau adakah dia tu aku cam suara dia?hmmmm....

ha...mestilah y menjerit tu aku...sebab tu aku tau sedetail-detail umat pasal dia...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now