Sunday, July 26, 2009

pesanan

Views
"saya bukan nak marah, bukan nak halang, tp nanti cuba fikir, ke mana perginya duit kita, penggunaan duit kita ke mana...mmgla tu duit ain, saya mmg takde hak atas duit ain, tp sesekali, cubalah kawal sket penggunaan duit kita kan..."

aku dgr dgn penuh malu, betul apa y mantan ckp, takde satu pun y salah, bila dia bg nasihat mcm tu, aku rase mcm malu nye lah nak duk berdiri sebelah, apatah lagi nak duduk sebelah, rase kerdilnya diri aku...terserlah kematangan y tersembunyi dlm diri mantan kan...aku ni apa y ada...perangai tak hbs2...kalah budak umur 5thn, apa lah hai...

No comments: