mcm makan laksa pinang

aku, cukup terkenal di kalangan teman2 aku bahawa aku tidak suke pada benda2 baru, terutamanya perihal makanan mahupun minuman...aku prefer pada makanan y aku biasa makan, bukannya aku langsung tak mencuba something new, sometimes i do try benda2 baru ni, depends on how good the advertise is, so, disebabkan aku ni jenis y mcm ni, aku selalu kena ayat ngan teman2...paling takleh lupa, ayat midah...
"takde life ah kalu tak try benda baru"
hakhak...mungkin gak kan, tapi takpelah, aku dah mmg mcm ni...aku tulis entry ni sbb nak cite psl air bliss, midah beriya nak try perisa ni, aku taktau la plak sama ada perisa lemon+timun ni dah lama ada kat pasaran sbb aku mmg tak mengikuti perkembangan bliss ni, aku biasa minum perasa guava punya, selalu pau adik aku, sbb dia suka, aku tak pernah beli sendiri sbb kurang suka ngan tahap kemanisan y terkandung dlm botolnya...
td, midah beli bliss tu..dia minum beberapa teguk, dia suh aku try, aku tak nak, tp dia beriya gak suh minum, aku try la sket, sblm try, amek bau lu, hummmm...bau timun y sgt kuat, bila minum, agak masam2 manis, boleh la, tp aku tak gemar sgt kot, terlalu manis bg aku...
"rasa dia mcm makan laksa pinang je la"
"sebab kau dah set mind kau awal2 lagi tu"

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now