ice age 3 - down of the dinosours


manny
diego
sid
buck
scrat
scratte
momma dino
rudy

dah lama gile aku tak tgk wayang, last sekali mase cite congkak, tgk cite katun, hehehe....ada org nak tgk transformers, tp aku tak nak, cean dia, ikut apa y aku mintak, cean dia, kena tgk katun, masuk kejap, dia dah tido, cean dia sekali lagi...

apa2 hal, movie ni sgt best, aku bg double thumbs up, amek ah sume bintang2 y ada, aku bg kat film ni, hehehe, watak y paling best, mestilah buck, hehehe....aku lupa lak nama 2 ekor mamalia bongoks tu ngan bini si manny, tp anak dia, aku ingat, peaches...hehehe...shomel...10 saat cite tu start smpai hbs tgk movie, aku bntai gelak terkekek-kekek sowang2...kelakar+comel+best=terkekek2....hehehe...gempak lak rumus aku tu, hihihi...even bila aku teringat cite tu hari ni pun, aku leh terkekek sowg2...member aku siap kata aku gile agi, huh...tak pun...skang ni, happy meal ada offer, start 1hb julai ari tu, sayang ah aku tak perasan, dia bg mainan karakter ice age, walaupun aku tak bape nak junior, aku pedulik hape, junior2 kan lah diri ini, aku dapat diego, ingat nak sid, tp sid dah lepas...tiap2 minggu berubah...

"suke je dia tgk cite katun, terkekek2 kat sblh, yelah...sebab tgk cite mcm gigi dia..."

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now