Thursday, July 23, 2009

hari ni

Views
awak nak tahu, hari ni kan, saya sedih sgt ngan jalan cerita hidup saya, saya cakap kat awak saya sedih, pastu awak beriya nak tahu kenapa saya sedih, saya pulak beriya tak nak bgtau kenapa saya sedih, pastu awak merajuk ngan saya, tetiba saya merajuk ngan awak...

**hujan turun dengan lebat, siap ada guruh, petir lagi...lebat2...**

saya cuba tenangkan diri, awak pun tenangkan diri, masing2 bertenang...duduk diam2...saya rasa bersalah...adakah saya sudah berlaku biadab dgn awak?awak...saya minta maaf...

saya terbaca sesuatu,
"maafkan saya : awak, saya minta maaf buat awak mcm tu tadi"

hah...awak...saya pun nak minta maaf jugak ni....maaf ye...hari ni terpalit satu titik itam dalam diari kita kan....

2 comments:

Mohd. Muhaimin Radzuan said...

what ever yang terjadi pon.. lumrah la ada merajuk sume tu.. janji setia..

therosputih said...

min
syukur alhamdulillah sudah ke jinjang pelamin...semoga berkekalan hingga ke akhir hayat....