Tuesday, July 21, 2009

breakfast

Views
ain breakfast apa ari ni?

pg ni, saya minum susu segelas, ngan epal ijau sebijik...wah...rasa mcm sihat je menu, hihihi...walaupun tak bape nak suka ngan susu, terpaksa je lah, nnti byk lak suara2 kat blkg bising ngan aku, hishhh...rimas2...disebabkan takmo dgr, kenala minum...tabahlan ati je kan...tutup je lah idung tu...

2 comments:

- jinggo - said...

saya sarapan dengan buku..
skill mengatasi marah.........

'ainrahimin said...

jinggo
baguslah, nak marah org kena ada skill, cikgu nak marah student, kena ada skill, kalau tak, amak ayah tunjuk skill menyaman...