geram2

hah, petang ni, at last, kat umah dpt guna tenet, kalau tak, cam apa je duk umah bongkang sana bongkang sini mcm org nak gile lagi 3 saat je rasanya, bosan siot...hehehe...so, dpt je online, nak le bukak ym kan, aiseh...2,3 kali klik nape takleh nak on nih, huh...pedap2...takleh ym lak, takpelah, buat je lah apa y boleh kan...bukak email, eh...dpt chat lak, chat ah sket2...mmm...jap2...sket ke? berjela2 nih, tp aku still nak assume sket je, hihihi...pedulik ah...aku y empunyer blog....

masa ngah chat2 ngan sorg ni, dia keep on saying the same word, geram2...hihihi...teringat kalau dulu, aku suke sebut gerang2...ala2 org teganu tu...ari ni, aku dgr word geram2 tu lagi, terpanggil lak nak tulis kat sini, sempena entry first aku dlm bulan julai 2009 ini...geram2....

"aku ni bukan apa, tak tahan sgt da nak tanggung perkataan geram ni, berat sgt la, nak ngadu takde tempat nak mengadu lak, tp kan, aku sendiri pun tak tau nak ngadu psl apa sbnrnya, ingat nak ngadu ngan mantan kau, tp segan lak sbb kau takde kat sblh, kalau kau ada nnti aku segan ngan kau lak....aku ni bukan apa, aku dpt rasakan y mslsh besar nak menimpa aku, kalau ikutkan ati, dah lama da aku perang besar...hishh...complicated lah, complicated..."

aku pun heran ngan member aku y sorg ni, dia mcm nak ngadu, tp tak bape nak ngadu, haduhai...pelik betol dia nih, mcm nak perang, tp nnti dia ckp, "aku ni nak perang ngan sape?" hah, alih2 aku lak y kena fikirkan utk dia siapa lawan dlm peperangan dia tu nnti, konpeeeus aku dibuatnya...disebabkan dia asyik sebut geram2, aku pun duduk ah sejenak berfikiran mengenai kegeraman dia kan, maknenya aku ni ada sense or caring gak lah kan...hahaha...skrg ni, aku ngah fikir, mcm mana kita nak setelkan org y bermasalah mcm dia ni, sejenis makhluk y tak bape nak memahami diri sendiri dan susah nak mentafsir apa y dia rasa, haduisshh...aku rasa kan, nnti birthday dia, aku nak beli and hadiahkan dia 'mesin mentafsir perasaan sendiri', sebut tu ala2 doraemon sebut bila dia keluarkan barang baru dr pokett ajaib dia, hummm...msti sesuai ngan dia kan, barulah dia sedar rupanya, 'ooo...ini ke perasaan aku bila kena mcm ni...', tak pun 'kini baru aku pasti ngan perasaan aku, baru senang nak cite kat org kan'...hehehehe...eh, aku tak perli tau, aku nak nolong, cume taktau nak nolong mcm mana, mcm ni je lah, kasi kau hepi sket kan kawan?

eh3... "mcm aku lak yang bermasalah..." ...hihihi

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now