sebenarnya kan...

di jalanan kita bersama
terasa aku bahagia
bila kau di sisi
menemani saat-saat ku
mengisi jiwaku dengan nafasmu
melewati perjalanan
kau menjagaku
terasa aku selamat
terasa amat berlainan
apakah perasaan ini
begitu sukar aku melafazkannya
namun senang aku merasainya
ingin ku bisikkan padamu
betapa aku mencintaimu
betapa aku sayang padamu
hanya kau yang ku ingini
hanya kau yang ku harapkan
aku lemah memperkatakannya
lidahku kaku
badanku bisu
aku tidak punya kekuatan
untuk mengakuinya di depanmu
mengapakah begitu
aku begitu lemah
hanya di sini
aku kuat mengakuinya
di sini aku merungkai
apa yang telah terjadi
yang sebenarnya
aku gembira berada di sampingmu
kaulah senyumanku
kaulah tangisku
kaulah nyawaku
terima kasih cinta

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now