Tuesday, July 21, 2009

faizal dan n70

Views
aku : eh, remote tv apa kat kerusi ni...niza, tgk...
niza : sape punye, org depan ni ke?
aku : tak kot, mcm enset mainan je ni...
niza : linda, kau tgk...ain jumpa...
midah : eh, ni enset betulla ain...
aku : mainan2...
linda : meh, kita buat...eyarghh...
aku : hah, idup? enset betulla...

aku : ello, ni sape?
tuan punye enset : ni faizal
aku : saya nak bagi enset ni, dtg lah, saya tunggu
tuan punye enset : saya pakai seluar pendek, baju lambang 90
aku : saya kebaya merun tau...

ha, amek enset ni, jaga baik2...jangan kasi jatuh lagi tau, ni nasib baik saya yang jumpa, kalau org lain y jumpa, taktau jadi apa dah enset ni nih, sori ah, terguna dah sket kredit td, nasib baik ada kredit gak dlm enset ni, hehehe

No comments: