faizal dan n70

aku : eh, remote tv apa kat kerusi ni...niza, tgk...
niza : sape punye, org depan ni ke?
aku : tak kot, mcm enset mainan je ni...
niza : linda, kau tgk...ain jumpa...
midah : eh, ni enset betulla ain...
aku : mainan2...
linda : meh, kita buat...eyarghh...
aku : hah, idup? enset betulla...

aku : ello, ni sape?
tuan punye enset : ni faizal
aku : saya nak bagi enset ni, dtg lah, saya tunggu
tuan punye enset : saya pakai seluar pendek, baju lambang 90
aku : saya kebaya merun tau...

ha, amek enset ni, jaga baik2...jangan kasi jatuh lagi tau, ni nasib baik saya yang jumpa, kalau org lain y jumpa, taktau jadi apa dah enset ni nih, sori ah, terguna dah sket kredit td, nasib baik ada kredit gak dlm enset ni, hehehe

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now