dia sudah kembali

tatkala ini
aku mendengar kisah adam
menyanyikan lagu benar-benar
asyik seketika aku dibuai melodi indah
membawa aku terbang
hanyut di bawa angin petang
aku benar-benar cinta
aku benar-benar sayang
begitulah bait-bait liriknya
benar-benar aku merindui seseorang kala ini
ingin saja aku berlari
untuk kembali kepadanya
kerana aku benar-benar rindu padanya
kerana aku benar-benar sayang padanya
kini dia sudah kembali
kembali ke tempat asalnya
membawa kepada kejauhan bersama
meminta hati untuk merela
mengharap akal untuk mempercayai

jiwang2...hahaha...ops...tak uleh ek nak bermadah sket?hihihi...lantaklah, dah lama tak membiarkan jari jemari menari sendirian di atas keyboard nih, saje je, nak test, bermain dengan susunan bahasa...

~dunia ini indah jika pandangan kita tulus dan ikhlas~

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now