Thursday, October 25, 2012

break the fast with healthier snack

Views
ari ni besar ganjarannya kalau puasa sunat, 9 zulhijjah...tapi aku? tak puasa pun...kelaparan tahap gaban dari semalam lagi...

pagi2 ni, bukak mata, ptong buah, letak dalam mangkuk...huh...hamek kau...


jambu batu yang lazat...satu mangkuk penuh ni untuk aku sorang je ye, takmo kongsi2...

notakaki : pagi2 makan buah, enakkkkkkkkkkk

10 comments:

Jue Jaynee said...

amboi layan sorang ye

cik azLyzah⊙.☉ said...

wahahahaaa....tak nak kongsi2 ek..xpe..xpe..sinipon bnyak buah..wahahaa...xnak kalah :DD

therosputih said...

jue jaynee
hahaha...takmo kongsi takmo kongsi...lalalala....burrpppp....kenyang da, alhamdulillah...

therosputih said...

cik azlyzah
hahaha....jomlah makan buah pepagi nih, banyak vitamin c, bikin kulit manyak canteq woooo...hihihi

JaSSNaNi said...

Assalamualaikum.. cikrosputih...
kita pun tak puasa.. :( dah siap annouce lagi makan bekfes apa.. hahahaha.. :D anyway.. selamat menyambut hari raya qurban.. :)

L@L@milie said...

nk sikit . nampak sedap :)

Dikbi Kamaruddin said...

saya pun x puasa arini..huhu. anyway, Selamat Hari Raya Aidiladha.. :)

therosputih said...

jassnani
hehehe...buat announcement besau2 lagi kan betapa tak puasanya kita...huh...

therosputih said...

dikbi
hehehe...ada geng tak puasa la nih...takpelah, nnti kita pakat2 puasa sunat bebanyak tau...

therosputih said...

L@L@milie
kan dah cakap dah, tak boleh...takmo share...wakakaka...hehehe