Sunday, October 14, 2012

kuning pun cantik

Views
mula2 nak tepek gambar yang sangat2 cantik ini dulu, nak kongsi kecantikannya dengan readers sekalian...


cantik kan bunga ros kaler kuning nih...adeh...tetibe terasa nak pegang dan cium bunga segar...

10hb10 yang lepas, genaplah 2 tahun aku bergelar graduan, dan genaplah juga 2 tahun aku mengenalinya...*sedih

well...selamat ulangtahun untuk diri sendiri...tunggu orang wish, memang taklah kan, eh jap jap...lupa...ada sorang yang wish selamat ulang tahun kat aku, tapi selepas aku yang wish dia dulu...hampeh je...kalau tak, memang takkan dia nak wish kat aku pun...

notakaki : memandangkan sekarang ni adalah musim konvo di upm, maka, aku sangat2 rindu nak pegang bunga segar...eerrrr....boleh ke mcm tu...

walaupun dalam gambar tu bunga ros kuningnya adalah sangat2 cantik, tapi aku tetap setia dengan bunga ros putih...sekian...

~therosputih~

8 comments:

amani said...

selamat ulang tahun bergelar graduan Cikgu Ain:-)

therosputih said...

amani
wah...ada jugak yang sudi wish...ni yang terharu nih...hehehe

time kasih sis amani, cikgu mengait...=)

cik azLyzah⊙.☉ said...

Aahhh..ape2 pon.yang memegang nick THEROSPUTIH tetap cantikk...hihihih

therosputih said...

Cik Azlyzah
errkkkk...statement itu...nak pitam rase bace...

cik azLyzah⊙.☉ said...

kembang letewwwwww...hihihihi.Setiap ciptaan Allah tu tetap cantik lah dear..kan..kann..kannn

therosputih said...

cik azlyzah
kembang setaman la jugak, mengembang je la ros putih kita pagi nih, terlebih siram air pepagi...

therosputih said...

cik azlyzah
kembang setaman la jugak, mengembang je la ros putih kita pagi nih, terlebih siram air pepagi...

Mimie Najib said...

tingin sangat2 nak orng bg suprise ngan ros kuning.. tp tak pernah pun dapat..