Saturday, October 13, 2012

lewat malam atau awal pagi?

Views
konpeeyus nak letak tajuk entry sobonarnyo eh...tengok jam, dah kul 2.30am lebih...adeh...ni kira entry lewat malam ke awal pagi ehh...errr...boleh ke layan konpeeyus cengginih??

napela mata ni tak berat untuk menyambung lena...owh...tadi kul 9 lebih aku dah masuk tido...sangat tidak mengantuk, tp aku paksakan jugak untuk tido...kalau ikutkan ati, nak baring2 sambil layan tangan mengait...tapi tu lah...taknak ajar tido lewat2 malam sebab takut baby nanti pun sama naik tak tido malam ngan mama dia...owh...tidak...mintak2 la dijauhkanla...

ater, dah tido kul 9, bleh plak kul 1.30am terjaga dan takmo tido2 lagi dah...hmmmm...nasibla ada cik tenet, alhamdulillah...buat peneman aku...ini gamaknya ni, kul bape plak aku nak tido nih...

sejak 2,3 malam ni, tido adalah suatu aktiviti yang tak bapo digemor sangatlah...mak aku ada cakap, dalam usia kandungan aku yang dah nak masuk 6 bulan nih, biasanya tak selesa dan tak bape dapat nak tido sangat...errrr...acanne nih...

notakaki : perlukah aku pergi membanting tulang empat kerat ni pi kerjakan sawah padi di siangnya supaya malamnya rasa penat dan dapat tido lena??

***baby pun dah bangun gamaknya, gerak2 je dia ni...aih baby...tido baby tido...

4 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

Baby kejutkan mama die kot...hihihih

therosputih said...

Cik Azlyzah
atau mama dia yang kejutkan baby? ha...kalau baby yang tukang kejut, takpe lagi...takut kita yang ganggu dia...hehehe

cik azLyzah⊙.☉ said...

hahahaa...kompiusssssss..NAnti baby dah kelua kite tanye kat baby ek..:P

therosputih said...

cik azlyzah
tunggu baby boleh cakap dulu la gitu gak...adeh...masa tu, dah tak hengat dah pasal isu nih...hehehe