dail 1-300-820-120

apakah gerangan di sebalik angka2 itu?hah...itu adalah talian khidmat pelanggan bagi pengguna hotlink, kalau anda merupakan pelajar u ataupun kolej, jangan lepaskan peluang mendaftarkan no telefon anda di bawah plan youth club, anda akan mendapat banyak kemudahan spt
1. sms ke mana-mana nombor hotlink dengan hanya 1 sen
2. nikmati hanya 15 sen seminit panggilan ke mana-mana nombor hotlink pada bila-bila masa sahaja
3. tiada tarikh baki luput sehingga anda berumur 25thn

hah...tak berminat nak bertukar ke hotlink lagi? (aku patut dpt komisen sket ni dari hotlink)

smlm, aku lah kol, mula2 akak mesin suara cun y jawab, pastu dengar lagu patriotik kejap (kejap ke?agak lama gak aku rasa)...pastu encik lelaki jawab...cakap nak bertukar ke plan youth club, pastu mintak detail kita pe y patut, pastu..hah...dah setel...

ni aku ngah tunggu confirmation dr pihak hotlink lah ni...dia kata 3 hari....

first time aku dail no 1300820120, hikhikhik...so, boleh dikategorikan sebagai hari ini dalam sejarahla dalam hidup aku...heheheh...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now