sekilas cerita

dah lama tak nengok cerita dari awal smpai habis, mlm ni, ntah kenapa, boleh lak tertengok citer kat tv...

citer apa?
jangan tegur

perghhh...awal2 citer, dlm 15 minit pertama, tgk citer melalui celah2 jari dah, dlm ati, mcm mana nak tgk smpai hbs ni, tak larat aku menanggung debaran demi debaran nih...takpe2...kite tgk gak smpai habis...

habis sudah nengok citer nih, walaupuovn citer ni dah berkurun lamanya, aku baru je nak nengok...hihihi...tak kisahlah kan...lambat bab mcm ni takpe, tak rugi...overall...ok lah jugak, cuma sebab kenapa mak su (ellie suriaty) bunuh baizura (nadia mustafar) tu tak bape kuat, sbb dengki je pun, takkan la smpai nak bunuh2...hmmm...dunia2...tapi taktau lah kan, ada je kes2 mcm ni kat dunia sebenar...mintak2 dijauhkan dari family aku, aminnn...

aku just nak ckp kat sini, aku tgk citer hantu...hehehe...(tu pun nak heboh kat blog...hahaha)...biasaklah kan, sbb aku rasa something happen in my life today, something that not usually happen, so, i must write about it, at least, oneday, when i recall back my own memory, i still could recognize the moment by just reading this entry..perhaps...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now