hari ni 02 september kan?

dulu aku pernah sayang dia
dulu juga aku pernah cintakan dia

ntah nape, aku suke dialog ni, walaupun aku tak ingt filem tu, maybe sbb linda onn y berlakon kot, aku ingat part2 ayat tu je, lagi satu, ayat tu ada dlm lagu fazley....

teringat aku satu kisah

kalau dulu, aku suka hari ni
bermula suatu kisah
bermula titik hitam
selepas seketika
kesukaan ku goyah
masihkah aku suka hari ni
selepas begitu jadinya
menanggung aku
berciciran pun ada
seringkali kata nasihat dihulur
tiada satu y disambut
seringkali kata nasihat diberi
tiada satu y melekat
sehingga dirasa
inikah akhirnya?
tidak...tidak...
selepas segalanya
masihkah aku suka hari ini?
hari bukan sebarang maksud
sekadar penanda aras dalam diri
biarlah hari semalam
mahupun hari ini
atau juga hari esok
hanya datang sekali
tiada pernah berulang
tidak kutangisi
tetapi disesali
kealpaan diri memakan
memusnah impian
memaksa untuk membina kembali

aku memohon kekuatan dari ilahi, kekasihku y satu...

Comments

Unknown said…
Semuga Allah permudahkan hari2 ain....
sebab hidup ini kan adalah cerita dari pilihan demi pilihan.
buat pilihan yg terbaik
therosputih said…
jinggo
terima kasih jinggo...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now