Tuesday, September 22, 2009

penatkah aku?

Views
pagi2...before kul 8...
kakkkk...buat air kat tukang, buat air, air milo susu, buat dua jug, laki ngan pmpuan...
*
kakkkk...buat air teh o lah plak, takut2 ada org tak minum susu, boleh minum teh o...

pukul 9...
mana besen kecik?
pisau ada lebih tak?
nak pinggan...
kakkkk...tambah air kat tukang, dah habis ni...
ada sudu tak?
tempat nak potong2 tu ada kat mana?
mana nak letak daging ni?
ni limpa ni nak letak kat mana?
kenapa air slow ni?

pukul 10....
ada air suam tak?
ada bekas lebih besar?
mana nak letak ni?
ambilkan makcik bekas tu...
kakkkk...tolong masukkan ni dalam peti ais...
nak guna senduk ni ke?
bekas byk ke?
paper ada?
pulut ada lagi tak?air teh?
ada ais tak?buatkan kat makcik...

pukul 11...
kakkk...bila nak pasang alas meja?
bekas2...mana?
bekas ni muat tak?
kak...basuhkan makcik bekas ni, makcik nak guna...
amekkan akak air teh satu...dahagalah...
pinggang mana?
gelas ni mcm mana?
nak pasang sekarang ke?
lauk dah masak ke?
kul berapa nak start hidang ni?
ni sape y dalam pantang ni?awak ke dia?

pukul 12 - 4...
assalamualaikum...
agar2 dah potong?
baby mana?
dah boleh letak ais ke dalam air ni?
gelas2...meja pmpuan tak cukup gelas...
tambah acar buah...
ayam2...tambah2...
ada gelas, pinggan nak dibasuh?
lauk cukup tak?
eh...air...kakkk...buat air tambah...
tu, ikan kering...tambah...
pinggan tak cukup...
*
*
air2...tambah..buat, amek gelas sekali...
gulai meja laki, tinggal kuah je...
pukul 5-7...
aku taktau nak buat apa dah...

notakaki : tulang pinggul aku buat hal, sebab angkat botol air minuman bape liter...terkehel sekejap...bukan salah tulang pinggul...takpe2...

penat?
entahlah...jap2...penat tu apa?

notakaki : ada lagi y lagi dasat daripada aku...bersyukur2....

No comments: