Friday, September 18, 2009

hari2 terakhir dalam ramadhan

Views
apa harapan anda?
aku mengharapkan yang terbaik buat aku sempena hari2 terakhir bersama ramadhan...besar maknanya ramadhan kali ini...mcm lagu raihan ngan manbai tu, ku mengharapkan ramdhan kali ini penuh makna...kalau awal2 ramdhan, kita akan rasa seronok, hepi dgn kedatangan bulan ramadhan sbb byk sgt manfaat y kita akan dapat dalam bulan ini...tak terhitung, tp awas...sume ganjaran manfaat yang ditawarkan ini samalah mcm buat duit menggunakan internet, tunggu nak ke tak nak je, kalu tak nak, niar je lah, sama lah ramadhan ini ngan bulan2 y lain...tp kalu kita gunakan ramadhan ni sebaik2nya, kita akan rasa satu kepuasan y tidak terhingga, inilah y dipanggil "sukar digambarkan dengan kata2..."

di akhir kata, sementara ramdhan masih bersisa, marilah kita jadikan detik2 akhir ramadhan ini detik y paling bermakna, paling diingati dan y penting, paling dilihat oleh allah...ingatlah, allah di atas, memerhatikan apa jua tindakan kita...

sekian...walahuallam...

No comments: