eee...takmo dah....

sekadar gambar sahaja, tidak ada kena mengena sama ada secara langsung atau tidak ngan cerita di bawah

semalam, before berbuka, bukan kemain lagi dia cerita, mcm sedap sgt, and aku y jakun ini laju bertanya...

aku : tart telur tu mcm mana? y ada casing kaler silver tu ke kat bawah dia?
~tak semestinya, kalau nak ada, ada je, ada y takde, tp y penting, ada kaler kuning kat tgh2 dia
~sedap ain
aku : ek?nak try nak try nak try...
~tunggulah berbuka

tunggulah aku ngan penuh harapan utk menerai tart telur, takpernah tgk rupa kuyih tu apatah lagi rasa, dgr nama tu byk kali lah, ye lah, apa beza tart nanas, tart blueberry, ngan tart telur, bagi aku, perisa je kot lain, jadi rasa msti lbh kurang je, aku ni dahla penggemar tart nanas, jadi aku takmau lpskan peluang merasa tart telur y digembargemburkan sedap sehingga tak terkata...

~ni lah dia tart telur...
aku : eee...mmg rupa dia mcm ni ke...kuning tgh2 ni telur kuning je ke?
~taklah, bukan telur kuning semata2, byk lagi dia letak, pewarna
aku : mcm mana nak makan...eeee
~mmm...nyum3...sedap...
aku : nak rasa sikit...
*
*
aku : eee yarkkkk....tak shedap langshung, nak air nak air, takleh thelan nih, nak muntah, tak sedap
~tgk tu, td bukan main lagi, pegi amek pegi amek...sekali tak makan...
aku : hiiii...kalau mcm ni rasa dia, tak bg aku pun aku tak rasa ralat, habiskan pun takpe, taknaklah...

notakaki : kesian sama tart telur itu, aku amek sikitttt je, takmo dah makan...kepada penggemar tart telur, aku kagum ngan korang...jangan rasa terhina lak, selera kita tak sama bukan, jadi saya hormat anda sbg penggemar tart telur, and jgn lak kutuk aku selaku tidak gemar langsung sama tart telur....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now