sahabat maya

ngah duk update entry kat blog, nak update kat bilik, tenet y sadis menghalang usaha penyebaran kisah baru therosputih @ tuan punye blog, maka, terpaksa la merayap jap ke lab komputer jabatan...hihihi...penyalahgunaan kemudahan komputer kah aku?

tgh2 duk best2 menaip kan, aku rasa mcm ada org duk perati je dr belakang, sekali aku pusing...hah...dia ngah bace apa y aku ngah taip...ahaks...dalam ati, haduh...nasib aku bukan duk mengarang y tah pape, kalu tak, lagi lah malu, aku apa lagi...senyum2 siput je lah cakap ngan dia...aku selalu je tgk dia, tp jarang cakap, sbb antara aku ngan dia takde kaitan, watpe nak suke2 tegur org kan...

sambil2 borak ttg entry baru tu, ckp2 la psl blogging sket ngan dia, pastu aku TERramah ngan dia jap, sekali soalan cepumas aku, ada blog tak?dia ckp ada, aku apa lagi, nak add ni...

wah...aku menambah koleksi rakan maya, jap2...kes ni boleh dipanggil maya tak?bolehlah, sbb realitinya aku takdelah mengenali dia sgt, tp kat laman ni, aku boleh kenal dia, bace entry dia, so...mengenalinya melalui kata2...kira maya lah tu kan...bertukar2 pendapat di sini, apa salahnya..

minit2 terakhir dpn pc aku guna ngan penuh muhibah, sbb jap gi ada kelas, aku bleh lak duk tercongok dlm lab kan...apa punye student la aku ni..perangai y tak bagus perlu dielakkan...=)...

dah2...time's up...jom pegi kelas, tinggalkan sahabat maya anda, simpan dlm blog leklok...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now