Saturday, September 12, 2009

permintaan lagu raya

Views
smlm, ada pakcik bus ni, nama dia pakcik razman, aku suke sgt tengok dia, hihihi...eh, aku bukan menggatai tau, aku adala sbb nape...sbb pakcik tu
1. baik
2. kelakar
3. bwk bus cermat2
4. tak berkira
5. mulut takdelah laser mana
6. suka borak ngan dia

smlm, ngah kitorg kalut2 setel pape y patut kan, ulang alik naik bus dia bawak, dia punyelah pasang lagu klasik, aku mintak ah...
"pakcik, mana lagu raya ni, saya nak dgr lagu raya, saya nak dgr lagu raya"
pakcik tu layan je, masalahnya kitorg dah smpai tempat y kitorg nak pegi..jadi, mcm mana nak dgr lagu raya...sekali pakcik tu ckp..
"hah, aku dah pasang lagu raya ni, korg turun la plak"
"ala...pakcik..nak dgr...nnti saya naik bus ngan pakcik lagi, pakcik pusing tau...hihihihi"

skang ni, radio dah start putar lagu raya...meriah dah rasanya...bukan setakat meriahkan suasana, tp mmbuat aku berkobar2 tak sabar nak balik umah...haishhh...bila boleh balik umah ni...

dj2 radio, penyampai2 radio...saya nak request lagu raya...nak dengar sudirman, balik kampung...hihihi

2 comments:

~sunflower~ said...

saye di belakang anda ketika kejadian ini...

therosputih said...

sunflower
jelas lg peristiwa dlm bus itu...hehehe