pandanganku berpinar

smlm balik kl, duk umah kejap je pun, dah lama aku tak naik bus pagi, before naik bus tu, dlm kepala dah set dah, takde pape akan berlaku, takde pape, tp dlm ati dah terlintas sesuatu...mls nak amek pusing, diamkan jer...

naik bus kul 9am...nyet3....bus gerak, berenti solat zohor...haishhh...napela tak pernah tgk tmpat ni, dahla toilet dia de pewangi tersendiri, tempat solat = surau, ya allah, hanya mampu memuatkan 10 org sahaja pada sesuatu masa, punyalah padat, org dr luar asyik nak masuk je, y kat dalam bertambah2 sesak..takpe2...aku tahan je lagi, takpe...naik bus balik, eh...bus ni mmg tak pasang aircond dr awal2 naik td lagi ke dia tutup skrg ni, awat panas sgt, seat dia dahla sempit2, double seater for each row, dahla skyview, mmg kepadatannya=mencabar keselesaan...takpelah...

bergerak lagi bus dgn slow motionnya...nyet3...kul 4 tak keluar pahang lagi, kul 5 pun tak kuar dr pahang lagi, kul 6 baru nampak signboard kl, dekat2 kul 7, baru smpai...waahhhhh....tensennya baru smpai...gastrik ku dah tahap kronik...

pandangan berpinar ngan sume org di sekeliling, lawak2 bodoh y available, terasa mahu menghempuk mereka2 y terlibat tu pastu baling je dorg dr bilik aku smpai bawah, tu pun tak mampu melepasi tahap kepinaran mata...jadi mcm mana? nmpak signboard aku kat tepi ni?

JANGAN GANGGU AKU HARI NI

notakaki : takkan korg takleh bajet apa y aku rasa ari ni?suke hati je nak buat lawak bodoh tahap cipan ngan aku, sekali aku cipan balik kat korg, padan muka...!!

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing