Thursday, September 17, 2009

mari kita pakat hitung

Views
apa y nak dihitung?
cuti raya bakal menjelang, mcm biasa, kalu ada cuti raya, maka 'kuih raya' dari lecturer kpd studentnys pun bertambah dengan kadar kuasa 3...
1. rewrite your assignment using your friend's idea, expand with your own idea, not compulsory, but if you want some extre mark, you better do it
2. prof mad nak suh passed up projek dlm ode, 10 pages...(satu hape pun tak paham)
3. microteching 3 da nak kena prepared
4. submit 5 jenis lesson plan (haishhh...nak buat satu pun dah terkial2, ini kan plak 5?huuuu)
5. naik je cuti ni, berderet bersusun test 2....waaaa...balik umah takmo bawak balik buku pun, sbb dah tau MEMANG TAK BUAT PAPE...jadi, buat berat bawak je, amek pahala berdampingan dengan buku...

banyak keje banyak keje...

ah...pedulik ah...raya beb raya...RAYAAAAA....yuhuuuuuu

No comments: