posto2

ye encik, ada apa?
ni, saya ada surat, ini alamatnye...
oh...betulla tu, kat sinilah...surat untuk?
'ainrahimin...
ehh...itu nama saya...
maknanya, surat ni utk 'ainrahimin, surat ini utk awak, maka awaklah 'ainrahimin
eh3...membuat kesimpulan secara deduktif yer...bijak2...terima kasih yer....
sama2...jumpa lagi...
mmgla jumpa lagi...nnti jangan lupa singgah sini bersama surat utk saya ye...hehehe
hah...baiklah...

surat utk hati lah, apa dia ek...tak sabar nak tau isi kandungan dia...

"ke hadapan hati, sekadar bertanya khabar...kenapa kebelakangan ini hati sedikit berlainan?adakah hati ingin berpaling?mencari pandangan yang lebih menarikkah?tak mengapalah wahai hati, tidak inginku berbicara panjang lebar kerana takut hati terusik...bergantung kepada hati lah bagaimana utk meniti hari2 mendatang, kerana saya tak sanggup nak menunggu balasan jawapan dari hati, kadang terasa juga adakah saya ini yang terlebih dalam bicara...mungkin juga bukan...saya merelakan hati sahaja kali ini, kerana saya sudah bosan dan penat untuk memujuk hati...akan saya biarkan saja hati berkelana...sekian..."

wah...apa kena ngan hati?kenapa ni...haishhh...tinggal tanda tanya kenapa, mengapa dan bagaimana...biarkan saja hati berkelana bukan...okey....biarkan...

notakaki : jangan cuba untuk memahami kisah ini kerana aku sendiri sebenarnya gagal memahaminya...ni sape tuan director kisah ini?hah...tuan director...ooo tuan director...tuan directorrrr...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now