ramadhan di fasa akhir

hari ni dah masuk hari yang ke 21 puasa, dah masuk 10 ramadhan terakhir dah, nak bgn sahur pun da tak bape nak laju dah, asyik liat2 nak ngelat je, tp sahur tetap sahur, paling komang pun minum air masak, paling advanced, ada nasik...

1 soalan je aku nak tanya, apa perubahan y dah berlaku dalam diri aku?hihihi...still the same kah...aku pun tak tau nak ckp mcm mana, tp aku ada janji ngan diri aku one thing and of course la i will not mention that here, biarlah hanya aku dan tuhan aku y tahu apa dia, apa y aku harapkan adalah ketetapan dalam meneruskannya, keikhlasan dalam melakukannya, dan kesungguhan aku mengekalkannya...

harapan aku? aku mengharapkan ramadhan kali ini memberi aku kekuatan y lebih kuat berbanding ramadhan sebelum ini kerana aku khuatir jika ini adalah ramadhanku y terakhir, bukan takut untuk mati, tetapi aku takut jika amalanku hanya seciput berbanding dosaku y bergantang2....tiada apa y lebih hebat dari keampunan ilahi, berilah aku hidayahmu ya allah ya tuhanku...aminnnn...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now