aku bila berfikir

perghhh...tajuk entry tak habis2 nak mengutuk diri sendiri jer...hei...okey what?drpd duk mengutuk org, why not kite kutuk diri sndiri, bukanla sbb nak menghina kejadian tuhan, tp sekadar renungan buat diri sendiri y mmg susah nak makan saman org...

back to the tajuk entry...aku bila berfikir...kenapa...apa y kau fikirkan?kenapa kau berfikir?bila kau berfikir?siapa y kau fikirkan?bagaimana kau fikirkannya?hah...cukup 5 soalan famous, dah boleh buat esei tajuk aku bila berfikir...mesti cikgu bm darjah 6 aku bangga sbb aku masih lagi mengamalkan petua2 sblm membuat karangan...

weiii...kenapa aasyik lari dari tema asal entry nih?hihihi...aku tau kenapa...

aku bila berfikir, mesti byk benda y duk bertiung2 dalam kepala otak aku, menyebabkan lampu isyarat khas perlu dipasang pada persimpangan pemikiran y tertentu, takut eksiden, bahaya...nnti jatuh longkang aku jadiknya...

once again aku lari dari tema tajuk asal...

susah sgt nmpak nak bercerita pasal aku bila berfikir ni...ke mmg ketara sgt aku ni takde kelayakan utk berfikir, sbb bila berfikir je, sume benda di sekeliling aku jadi haru biru sehingga boleh menyesakkan masyarakat sekeliling apatah lagi diri yang menanggung...huhhh...pnjg lak ayat aku, semput aku duk menaipnya tanpa henti...

notakaki : apabila aku berfikir, mesti ada sesuatu y telah berkembang dalam kepala otak aku, skrg ni, ada sape2 tau apakah perubahan itu?

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing