Saturday, September 26, 2009

kisah a

Views
rindu la kat dia
tapi apakan daya
taktau nak buat apa
duduk macam ni saja
berteman lapatopa
teman di mana-mana
dan juga bila-bila masa
jadi bila terasa
rindu kat dia
duk dekat-dekat lapatopa
taip apa saja
buat apa saja
janji terubat rasa
rindu kat dia
hah...kan aku dah kata
dah kurang rindu kat dia
dah taktau nak kata apa
sebab dah habis kata-kata
malam-malam macam ni takde idea
takleh nak bermadah pujangga
setakat merapu caca marba
huh...sekelip mata
dah berjela-jela
mengarut semata-mata
setakat pengubat rindu kat dia
hahaha
rasa nak tergelak pun ada
aku dah habis idea
taktau nak tulis apa
apa lagi yang hujungnya ada a
alamak...terblank seketika
hilang idea dapat satu rasa
aku rindu kat dia lagi daa

notakaki : awas!!sekadar untuk menyatakan tahap otak aku tika dan saat ini sahaja...

No comments: