salam aidilfitri

mula2 sekali, ucapan selamat hari raya ini ditujukan kepada keluarga ku, sahabat2ku, dan yang paling takkan ku lupa, buat si dia y tersayang...selamat hari raya, maaf zahir dan batin kalia...semoga aidilfitri kali ini adalah yang paling menggeembirakan dan membahagiakan...

pastu, nak ucap selamat hari raya aidilfitri kepada semua umat islam, tahniah kerana berjaya mengharungi dugaan dan cabaran bulan ramadhan, ini adalah tanda kemenangan kita menentang nafsu, lepas ni, marilah kita tingkatkan lagi tahap keimanan kita ke hadrat ilahi, kerana darinya kita beroleh kenikmatan dalam hidup dan hanya kepadanya jualah kita akan kembali...

raya2 jugak kan?kuih raya terhidang sedap, ka umah aku, m mother first time buat soto, emmmm..nyum3...aku tak sangka aku ni penggemar soto atau sup my mother buat ni yang terlebih sedap...tak habis2 nak ke dapur amek pinggan nak makan, aiiii...sedari..jangan smpai berat naik mendadak karang...hehehehe

kawan2...mailah umah aku ari ni, ari ni je ada soto ni, esok dah takde...

ptg nnti, balik umah grandparents belah my father plak..haiii...ini je time kuar umah, pakai baju cantik2 serta bersih, kalau tak, beruniform bibik e aku ni...takpe, aku tak kisah, no hal lah sume tuh, y penting raya tetap raya, pakai baju bersih...wangi2...hehehe

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now