Saturday, December 25, 2010

21 bulan 11 hari

Views
ari tu, mase tulis psl 21 bulan, aku dah janji dah, nnti cukup 21 bulan 11 ari, nak hupdate lagi kesah aku dan encek leo...hehehe...agak gedik jugaklah

sape yang tak bape suka nyampah ngan entry nih, aku mintak maap okeh, aku nak tulis jugak, sbg satu lagi lembaran kisah antara aku dan encek leo supaya satu ari nanti, bila aku bace balik, aku bleh gelak sesorang gila ke?? arap2 la gelak, bukan nangis sorang2...paham2 la maksudnya tu kan...

hmmm...nak cite apa ek...bleh tak nak cakap aku rindu sama dia...lama gile tak jumpa...tak lama lagi dah nak masuk tahun 2011...lagi lah tatau bila nak jumpa ngan dia...bila aku kira2 bila nak jumpa, aku nmpak gelap je...sahlah tu tak nampak pape...aih...kelam je...

kalu aku ungkit kat encek leo, nnti ayat dia, sabar je lah, ha'ah...itulah ayat terbaik utk kami...kalau tak sabar, takdenya kami dapat bertahan sehingga hari ini...aih...dugaan betullah...

perjalanan aku dan encek leo dah masuk 21bulan 11 hari...aku saje je amek angka 21 dan 11 tuh, ada maksud di situ...semoga perjalanan ini akan terus berjalan dan berjalan, sbb aku mengharapkan tiada penghujung di sana...

okeh, sila stop...sebelum aku bertindak lebih jiwang karat tangkap leleh di sini...stop stop...

notakaki : saje nak menggedik

2 comments:

Semarak Api said...

spjg perjlnn nk jmpa penghujung tu msti kena ade pitstop jgk.kena rht2 mnum2 dlu.weee..bg ats double meaning sket :p

mg bhgia cik therosputih :)

therosputih said...

semarak api aka yna aizat
double meaning kau tuh memang dalam ah...hehehe

thanks yer for the wish...sangat2 memerlukan...