angelrina by elianto aka angelorini

ari tu, aku ada cite yang aku kua soping with my sis, pastu, tak sangka lak aku yang kami akan singgah kat booth elianto, pastu plak, tak sangka lak yang my sis kami akan berbelanja besar di situ...hikhikhik...sume tu tak dirancang...

memandangkan elianto ada wat promosi, best jugak la soping...ada sales smpai 50percent...huh...aku suka sangat eyeliner elianto nih, sekalik, auntie cina tu suh kitorg amek mascara, siap jadikan aku model kat situ lak tuh, kembang kuncup jap idung aku tatkala tu, sbb org ramai kot lalu lalang kat situ, tgk aku...aih....seganla jugak aku...

pas decide nak beli apa, cepat2 kami blah...ni lah yang kami beli,

yang ni dia bg free je


ni la yang my sis beli, set syampoo, conditioner dan serum apa tah


yang paling best, kami juga dapat
menatang bear kaler biru nih, hehehe...


masa on the way nak balik nih, aku ngan my sis bantai gelak besar la apa lagi, gelakkan diri sebab berjaya menghabiskan duit sendiri tak sangka boleh soping kat situ...aih...

my sis : mulai ari ni, call me angelorini hokeh


notakaki : auntie tu senyum lebar je ari tu....

Comments

Enh Ear said…
aku baru usha angelina ni..
hihihi.. ko angkut satu gak ke?
therosputih said…
enhear
angelrina nih akak aku yang angkut, aku tukang hangkut je...tp ada gak la y tersangkut itu hari...org seponsor la katakan...hehehe

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing