Saturday, December 25, 2010

korang tak rasa kesian ke?

Views
ni gambar anak buah aku yang sorang tuh, comel je kan...hahaha...dapat makcik yang sengal mcm aku, naya tol budak nih...tp tu gambar tuh, bukan aku yang buat hokeh, tu mak dia yang buat...sengal gila...

ni sbnrnya izhar, satu2nya anak buah yang aku ada wat masa nih, nama pun trangtangtang laki, tp pasai po lagu tu lak gayanya? hehehe...ibu dia la, pi pakaikan serkup tu kat dia, pastu makcik dia dengan lajunya snap a few pictures...ngeh3...

sume budak kecik adalah comel, dan bertambah2 comel sbb dorg tak de dosa...kita yang besau panjang ni, malu lah, berbakul2 dosa kita wat tetiap ari...aih...muhasabah jap...

notakaki : pagi2 nih layan budak kecik dalam umah ni

No comments: