mahu jadi editor okeh

pernah dgr ttg 100penulis? haha...aku first time dgr dari tak lain tak bukan, dr blog adeq kesayangan aku ni lah, sape? alah, si budak zaty tuh, ekekeke...byk aku belajar ari budak nih, woit zaty...tgk, byk aku puji hang kat sini, apa lagi, nnti akak gi kuantan, akak gi carik kau kat sana, akak belanja kau...ahaks...tp tu kalau time akak ada duit lebih, pastu plak, kau ada kat sana lagi...okeh...

okeh, berbalik pada 100penulis...100penulis nih alkisah dia nak mengumpulkan 100 penulis ataupun editor dlm satu usahasama, tp aku dgr2 cite, dia tambah lagi 50 editor sekarang nih, betapa mendapat sambutan kan...korang nnti joinlah, ramai dah kawan2 blogger kita yang dah join...dan sumenya mmg best dan happening sekali...

dengan lain perkataan, 100penulis nih kira mcm one stop center bagi para blogger, bezanya, kita jumpa, borak, dan mcm2 aktiviti lain lagi tapi yang sepeselnya, kita bukan berkumpul di satu tempat...biarpun jauh beribu batu, kita tetap dapat buat sume tu kan...sangat best!!!

pada yang dah ada blog, tak guna kalau aku cite betapa bestnya berblogging sebab kirang sendiri dah rasa pengalaman dia kan, pada yang takde blog, huh...rugi2...byk benda yang kita boleh dapat melalui dunia blog, tp kena ingat jugak, dunia blog nih mcm2, ada yang bulat, yang leper, bujur, segi empat...so, pandai2lah pilih nak blog yang mcm mana...sbb tu lah dlm kes mcm ni, harus sentiasa ingat pegangan masing2....mcm nak jadik ustazah plak aku nih...ustazah pun ustazahlah...ada aku kesah??

pada sape yang tatau lagi 100penulis tu, boleh google carik, byk maklumat kat luar sana, dunia di hujung jari beb...ngeh3

akhir kata, aku stop ngan pantun empat kerat yang tak bape nak lulus spm paper 2

1oo penulis 100 editor
macam karenah macam cerita
kita menulis dan berkomentar
kongsi pengalaman bicara maya

notakaki : aku suka buat apa yang aku suke, ada aku kesah??

Comments

ieza ashaari said…
selamat datang ke 100penulis.. :)
therosputih said…
izfanora
time kaseh...apa lagi, saya budak baru belajar nih, sila lah tunjuk ajar, kalau salah tolong jolokkan...wakaka
chenta said…
selamat datang dan selamat berkenalan ^_^
therosputih said…
terima kasih...sila tunjuk ajar budak baru belajar mcm cheq nih yer...
white rose said…
wahhh...kau join 100penulis?
miahahaha...

akak xmo la, nanti teringat dengan aktiviti...
biarlah akak sekadar penulis jalanan je...

miahahahahahaha...
therosputih said…
white rose
a'ah akak...ari ni ngan rasminya nama dah naik, tapi belum dikonpemkan lagi admin...tunggu dan lihat je lah nanti mcm mana...

penulis jalanan? cit..ayat takleh blah ah nyah...terkedu mak...

hehehe...jalanan ke, highwayan ke, y penting, kito totap blogger kan...keep it up...
Dekna said…
waahh.

tersedak2 zaty dipuji oleh akak ros..hee

ohh akak dh join ye 100penulis?
tahniah2

zaty dh tarik diri dari situ sbb msalah yg tak dpt dielakkn..hehe

^_^
selmat menulis yekk..
therosputih said…
zaty
oit2...hang terserdak tu sebab hang makan gelojoh sangat...bukan salah aku y duk sebut2 nama hang tau...muahahaha

da agak dah hang tarik diri, tgk nama hang da takdak...takpe2...y penting kita ttp blogger...
Dekna said…
hehe~~
waa.mana akak tau zaty mkn bnyk ni? haha

haa.zaty smpan ayat2 akak tuu

nak belanja zaty ea mai kuantan? haha
suke2.

^_^
therosputih said…
zaty
hakhakhak...akak tau lah dek oi..akak pun sama je ngan kau...wakakaka

hah...simpan leklok ayat tuh, frame pun takpe, gantung dlm bilik, kawan kau tgk, perghhh...bangga kemain kau nnti...=p

suke aje org nak belanja dia...insyaallah...doa la byk2, ada rezeki, jumpalah kita nnti...
faizalnizam said…
As6..

Salam editor 100Penulis dari editor 100Penulis juga. Sedang berusaha menyiapkan assignment 6 :)

Bercakap tentang one stop centre. 100Penulis mampu jadi centre yang berpotensi sebenarnya. mungkin satu hari nt ia akan jadi 1000Penulis pula.

membaca mesti lebih banyak daripad menulis. oleh yang demikian, kita akan mampu menulis dengan lebih berkualiti.

Entri Terkini Fyzal: He Went Distance With Champ By 15 Rounds
therosputih said…
fyzal
salam 100penulis...hehehe

setuju ngn kenyataan kena byk membaca daripada menulis, barulah penulisan itu lebih berkualiti...terima kasih...
Unknown said…
AS6

Terima kasih RosPutih sudi jenguk den :) sebagai membalas lawatan :)hehehe
therosputih said…
fareedsairi
time kasih ye sedara...
TimMie said…
AS6

sy budak baru blajar jugak. terkial2 nk bg paham satu2 assgmt.haha..salam kenal :)

Entri terbaru: Aku bukan tukang baca...
therosputih said…
timmie
hehe...biasalah tu, akak pun dulu mcm tu gak, lama2...dah boleh la sket2...
sjaa64 said…
N.AS2

hai...i'm newbie in 100penulis...salam kenal..happy blogging okey :)

latest entry : menjadi editor 100penulis
Unknown said…
N.AS2

hai..salam perkenalan..
sy pown baru jugak..
hope dpat beri tunjuk ajar(^^,)

entri terbaru :join in 100penulis
therosputih said…
jaa64
hi...selamat berkenalan jugak...=)
therosputih said…
che qyll
nak ditunjuk ajar? senang je...pastikan ada burger mcd sebijik atas meja aku...ngeeee

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing