menarik tentang bola semalam

papehal, tahniah utk team malaysia sbb monang 3-0 smlm....tahniah2...walaupun aku seperti biasa, tak tgk pun, tp minit2 terakhir tu aku tgk gaklah, sempatlah tgk goal ketiga dr malaysia tuh...

pastu td, duk sebok jenjalan kat blog blogger yang lain, aku tertarik ngan entry terbaru sahabat blogger aku nih, semarak api namanya, dia kata dia amek kat wall fb pengulas rtm, mls lak nak klik bagai kan...so, copy je dr dia...

ini yang aku rasa sangat menarik utk dikongsi bersama

mengaum lapar sang SINGA UTARA
sang KENARI terbang membelah awan
gagah SELADANG ibarat badang
laju HARIMAU KUMBANG ibarat pejuang
dahaga RED WARRIORS kerana darah
tangisan PENYU kerana maruah
GERGASI MERAH merah membara
tanduk sang RUSA kerana perkasa
bisa si JENGKING bukan kepalang
lincah HANG TUAH si pahlawan bangsa
tenang-tenang si BUJANG SENANG
amuk TOK GAJAH kalau diusik
lalu sang BADAK gerun melanda
kerana HARIMAU MALAYA mereka turutkan
bersatu menentang GARUDA seberang
~Mohammad Hanif~

kreatif gile aku rasa laki nih...hehehe...

pastu ada lagi

GARUDA terbang pulang sumbing paruhnya
HARIMAU kita kembali ke sarang simpan kukunya
kisah GARUDA terbang sah dongengan semata
kini kisah nyata HARIMAU mengaum kuasanya
~Azlan KinGshah II~

pantun yang comel aih...tang mana lah tu comelnya wahai tuan blog?? hehehe

last sekali, yang ni plak

pergi stadium tengok bola
bagi sokongan kepada malaysia
singkirkan indonesia dengan segera
kita pasti menjadi juara
~AmirUndertaker Kelate~

tetibe ada word kelate kat ujung nama dia, konpem2 dia org kelate kan...hehehe...tade hal lah, kita sume saudara lah...

notakaki : perlawanan tak tengok, tp bila tang keputusan, WAJIB tahu

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing