Thursday, December 2, 2010

pening-pening lagi

Views
pagi tadi, sebelum subuh dah sampai kat rumah, memandangkan cuaca hujan renyai2, suasana yang sungguh romantik untuk berpelukan dengan bantal bushuk...maka, jatuh hukum wajib ke atas diri ini melenakan diri sendiri...hahaha...smpaikan, bangun subuh pun mak yang kejut...anak dara jenis apa lah hai...

dahlah tu, aku ngah bermimpi kucing kesayangan aku kena patuk dek ular...apakah?? kalau aku sendiri yang dipatuk ular, bolehla cakap tak lama lagi ada org nak dtg minang, muahahaha...siapakah?? hmmm...tp ni, kucing aku nih, maknanya, tak lama lagi kucing itu akan memulakan ekspedisi mengawan?? hmmm...aku dah tau dah...

skrg ni, walaupun aku rasa seharian dah aku tak buat pape, landing dopan tv ajo, kepala totap raso pusing2 nih, mcm mana nih...

notakaki : bapak ajak gi dating...suke3

2 comments:

mekchu said...

dok rumah pun pening.. payah tu.. jgn lupa makan ubat tau

therosputih said...

mekchu
pening naik bus smlm tak ilang2 lagik...takmo makan ubat...hehehe