Monday, December 20, 2010

tag dari kembar, white rose

Views
salam sayang buat kembarku, ngeh3...masa lahir dulu, takde kembar, pas lahir, dah besar panjang nih, ada kembar lak kan kita ni nyah...wakakaka....suka ati ajo kan...hakhakhak...biaq pi lah...

hokeh, ni dia soklan yang aku kena jawab...

1. siapa orang yang paling korang sayang?
orang yang paling sayang aku, mak ayah aku, keluarga aku, encek leo, kawan2 aku

2. kenapa korang sayang orang yang korang sayang tue?
dorang tu lah kekuatan aku, tanpa dorang, tak mungkin aku mampu bertahan sampai hari ini, lagipun, dorang sayang sama aku, jadik aku sayangla dorang balik

3. berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan?
hmmm..yang ni clueless ah...apa dia eh...jap2...aduhai...tgk tu, tak mampu lah nak lafaz kat sini...masih lagi tak mampu nak lafaz...

4. lepas tue, korang tag kat 15 orang blogger untuk sampaikan salam kasih sayang korang tue =)
halamak...nak tag2 nih, aku sedikit sogan nih...sbb aku tak punya ramai kawan blogger...leh tak kalau nak cakap, pada sume blogger sekalian, mehla pakat jawab soklan kasih sayang nih, u follow i, i follow u...

award kaseh sayang

notakaki : saya sayang sume yang sayang saya

2 comments:

white rose said...

toche2 sebab dah jawab TAG...
senang je kan...

therosputih said...

white rose
sangat senang...nnti lehla tag lagi...hehehe