Sunday, December 5, 2010

hospital?

Views
malam ni baru je pasang angan2 nak bermain2 ngan jarum kait, tp takpelah...lain malam pun boleh jugak...kena tido awal, sbb esk nak kena bangun awal...

my mother wat special request,

kak, nnti teman gi sepital

aku okay je, lagipun bukan aku ada keje pun kat umah, asik menambahkan berat badan ngan bukak kilang taik mata je...ohh ya, ari tu kan, aku ada cite yang aku berjaya naikkan berat badan ke berat biasa aku kan...skang ni, terlebih2 lak...senang cite, terlebih berat la pulak...hehehe...dah keroje nye melantak jo, mcm mano nak tak terlobih2...hakhakhak...mak aku pun satu, tiap2 ari ada menu mcm ari raya, apa lagi, aku sbg anak yang patuh, makan makan dan makan...nolong nye idok ler...aih...apa la nak jadi ngan anak dara mcm aku nih...

so, apa lagi cik kak...poei tido nuh....

notakaki : salamat malam sume...puh kanan puh kiri...puhla aku mimpi best2 ini malam...

2 comments:

p R i n c E S s _ N said...

wahh...rajinnyerr mengait...

therosputih said...

princess n
takdelah rajin mana, mengisi masa lapang jer...