kepulangan yang dinanti

sejak menjadi rakyat jelata di rumah my sis nih, mak ayah aku dah bape kali dah tepon bila mau balik bila mau balik...hahaha...aku tau, rindu kat aku lah tu...hahaha...

okeh...mlm ni aku naik bus, mau pulang ke kampung terchenta, ke rumah tersayang...hakhak...sila tunggu aku pagi esok kat tempat biasa eh....kata aku smbil menaip msg sama ayah terchenta...tp aku tau dah esok pagi, aku kena yang kena tunggu, bukan ayah aku, biasalah tu kan....

mls gile mau kemas barang aku kat sini, hahaha...malas? biasalah tu, berat rasanya nak tinggal anak buah aku tu, mak ngan ayah anak buah aku tu, ala, senang cite, my sis ngan my bro tu, takdelah aku kesah mana nak tinggalkan kamu...hahaha...

tp jauh dlm ati aku, aku mesti rindukan kau yong...hehehe...hey...i'm serious tau...ni yang nak nyanyi lagu nih,

ikan di laut
asam di darat
dalam periuk
bikin mofakat

ha...apa kaitannya? hehehe...moral of the story : i'm gonna miss you guys!!!!

notakaki : mlm ni mlm utk melayan kejiwangan dalam bus ditemani kelam mlm...

Comments

white rose said…
wei, ade jugak rasa best nak balik kampung...

akak ni duk kampung...rasa best bile nak gi KL...
hahahaha...

SEMOGA PERJALANAN MU SELAMAT SAMPAI KE DESTINASI yee...akak doakan...
therosputih said…
white rose
thanks a lot akak...dah dapat email saya? dah send ari tu kat email akak...
perjalanan itu selamat dengan jayanya...hehehe

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing