Monday, December 27, 2010

kalau dah suka

Views
char koey teow?? huihhh...jangan disebut2...kang ada yang meleleh ayaq liuq kang...

ni, aku ada satu tempat yang mmg kalau pi sana, takkan miss punya utk singgah dan beli bawak balik makan kat umah, nak makan kat kedai, malu...sopan sangat gaya aku terjah makanan nih...hikhikhik kantoikan diri sendiri plak...


gani char koey teow, mmg mashuuukkkk beb


alkisah...masa aku kuar ngan ayah aku nak soping2 itu ari, tetibe je ayah aku bg soklan cepumas...nak makan char koey teow? hah...belum sempat aku jawab nak, ayah aku bg satu suggestion maut punya, mmg tahap terkejot berok mat yih ah...nak tau apa dia? layan gambo lah dulu....

negotiation berlaku antara dua jejaka berbaju merah oppsss jejaka ke? ekekeke


okeh...proses jual beli sudah berlaku


kali ni, ayah aku tak beli char koey teow lah, dia pi beli sos char koey teow terbaeekkkklah!!! ayah aku cakap, nanti boleh buat sendiri kat umah...hehehe

lupa nak promote, ayah aku pandai masak tau, kalah mak aku...wakakaka...ops mak...jangan marah ek...mak punya masakan tiada tandingan la tapi selepas ayah...hakhakhak...ayat nak kejam kan? dibuatnya mak aku bace entry nih, merajuk taknak masak, mampos aku kena ganti...hehehe...gurau2 je lah mom...ngeee

notakaki : sesekali gurau2 ngan mak ayah, adala tu nak mintak pape...ekekekeke...maaakkkk...ayaaahhhhh...orang nak kuar dating boleh? hehehe

No comments: