21 bulan

tetibe bangun pagi ni mood nak romantik2...hahaha...jenuhlah mak ayah aku nak melayan perangai anak dara dia yang sorg nih...hahaha...gelakkan mak ayah aku...

ari ni, 14hb12 2010, dah 21 bulan aku dan encek leo sama2 setuju utk berkawan dengan lebih rapat, mengenali sesama sendiri lebih mesra, dan menyeimbangi kekurangan dan kelemahan masing2...huh...hidup ni mcm roda, kadang gembira, kadang duka...

kalau time gembira, rasa mcm baru semalam je kitorg jumpa, kenal dan borak...tp kalu time duka2...huh...berkurun dah kenal...hakhakhak...apakesss....

biasalah tu kan, mana ada pasangan dalam dunia ni yang sentiasa hepi, bak kata kawan aku, dlm apa2 jua perhubungan, 3 bulan pertama tu je rasa akulah yang paling bahagia atas dunia nih, pastu...hah...hamek kau...baru kau tau langit tu tinggi rendah...

so, dlm perhubungan aku dan encek leo, aku mengharapkan yang terbaik utk kami, permudahkanlah jodoh kami, dan berkatilah perhubungan ini...

okeh, takmo sodih2...

pg tadi, aku mintak ngan mak aku...maaakkkk...nak kuar dating boleh? mak aku ngan laju je melayan aku, boleh, hah...ajaklah ayah kau...hohoho

tgk tu, mak dah kasik lampu ijau, jom sayang, kita dating...kata aku sambil kenyit2 mata kat ayah aku...bapak sengal tol lah ini hari...hehehe

notakaki : masih dalam mood romantik smpai terpanggil2 sayang kat ayah aku...apekehel...

Comments

white rose said…
miahahaha...
kau buat akak ko ni tergelak bagai...

macamana la kau bole tersasul dpn ayah kau...
kalo akak ade kat situ, nguling2 akak gelakkan..miahahaha...

semoga hubungan kau & en.leo terus kekal hingga ke jinjang pelamin ya...
therosputih said…
white rose
hikhikhik...dah tau dah sape encek leo...hihihi...tgk, muka dah merah ni, malu...hehehe

akak gelak bagai yer? hehehe....okaylah tu sekali sekala buat akak gelak, selalu akak yang buat saya gelak...hehehe
Semarak Api said…
wahwahwah..die ade encek leo..pg dating ayh tmn sblh ke cik ain?haha
therosputih said…
semarak api
mana ada nak dating...kitorg jauh maa...dating ngan ayah je lah...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing