contest kami seiras


mcm mana nak join? nak tau lebih lanjut boleh klik kat sini

ni ada a few syarat yang aku kena patuhi which is

1. jadi follower --> check!!

2. letak banner serta link --> check!!

3. upload gambar ikut format --> hah...yang ni aku tak ikut format, sbb mmg dah ada gambar amek sebelah2 mcm ni, bolehlah tu kan

4. maklumat berkaitan gambar --> saya padankan wajah aku dengan my sister dan bahagian paling ketara adalah jap nak tenung gambar jap adalah taik lalat belah kanan tepi idung ngeh3 punyalah banyak bahagian lain seperti kening, dagu, dan sebagainya...tp sbb penganjur nak satu je, so, terpaksa pilih satu...

5. slogan tak lebih dari 100 patah perkataan
saya suka blog The Chronicles Of Yaya kerana sebab utama gaya penulisan dia yang sangat kena ngan jiwa aku, i like her style lah beb!!! pastu plak, background dia, perghhh...pink colour siap ada polka dot lagik, humang aih, i love pink...aaaaa....see, pas bace blog dia lelama, bisa jadik hulk hogan versi sopan lagik ayu yang penting kaler pink, bukan ijo...pastu, dia ada anjur this kind of contest, kalau bukan sbb contest nih, aku tatau pun psl dia, jauh sama sekali dia nak tau pasal blog aku, so, amat baguslah dia anjur contest mcm nih...so, amacam slogan aku? gempak mcm nak sepak2 aku tak?

hah...ni slogan ke hape nih? mcm buat karangan bahasa rojak jer...haih...hampeh2...100 patah perkataan cukup...huahuahua

6. sertakan link kat blog dia --> hahaha...hokeh, check!!

7. tag 2 rakan blogger --> hah? kena tag...hmmm...setelah dihitung kira, aku dgn bangganya nak tag [zaty] ngan [enhear] sbb aku tau, korang mesti ada someone yang muka lebih kurang sama...hehehe

notakaki : dgn ini, aku telah join ini contest...[noktah tot tot tot]

Comments

Cik Yaya said…
wahh..hhehe mmg gempak la slogan awk.thanks ye join contest ini..penyertaan anda amat dihargai..paling suka bisa hulk hogan versi sopan..hahahaha good luck
therosputih said…
cik yaya
time kasih...kalu betolla slogan ni gempak, arap2 le menang hadiah berbaloi2 itu...amin...
Enh Ear said…
AHKS... letak satu fsmliy blh?
hhahahah....
baiikkk
therosputih said…
enhear
melampau bonar kalu lotak satu family...
cunndaa said…
This comment has been removed by the author.
therosputih said…
butterflyana
thanks eh...ada rojoki monang den...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing